Wednesday, November 23, 2011

Apabila Hasya sudah penat...

Setiap kali buat kek, setiap kali juga my daughter sibuk je nak menolong. Kalau betul-betul nak tolong tu takpe lah jugak. Tapi, selalunya lebih kepada tolong mengacau je. Suka sangat nak `tolong' pukul adunan..

Bila nak snap Step by Step.. Ayam Masak Kicap, Hasya sibuk  je mintak nak makan ayam goreng. Ish budak ni, ayam tu untuk masak kicap lah.



Tapi sebab dah berdengung-dengung gegendang telinga sebab dia asyik tanya je "Boleh makan tak ayam tu?", maka sayapun bagi jelah. Kot dapatlah ketenangan untuk seketika.

Lepas dapat drumstick tu, terus diam je Hasya. Ingatkan makan ayam goreng tu dengan bersopan, rupa-rupanya dah tertido kat atas lantai...

Hmmm...Tido siap peluk ayam goreng tu lagi!


berbantal lengankan ayam goreng


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...