Sunday, May 3, 2015

Ikan Patin Masak Tempoyak di R&R Temerloh

Assalamualaikum...

Sebenarnya, kalau nak makan `Ikan Patin Masak Tempoyak' yang sedap, anda tak perlu bersusah-payah masuk ke Bandar Temerloh. Anda boleh dapatkan lauk yang awesome ini di Hentian R&R Temerloh (kedua-dua arah pun ada).

Ada tiga pilihan masak tempoyak iaitu Patin Buah (paling mahal dan berlemak), Patin Sangkar dan Baung. Ketiga-tiga jenis ikan ni memang sedap (disclaimer: untuk penggemar ikan masak tempoyak sahaja).


Ini yang paling mahal

Kalau order, dia bagi dalam mangkuk. Banyak kuahnya.

Bayar sebelum makan.

Ikan tu boleh pilih sama ada nak bahagian kepala, isi atau pun ekor. Harganya sama je, tanpa mengira bahagian. Selepas itu, makanlah dengan gembiranya.

Penuh meja.

Tiga-tiga jenis ikan pun ada.

close-up ekor ikan..

Kedai kat bawah ni yang saya singgah untuk makan.



Sekian.

7 comments:

MG schmidt said...

sedapnyaaa
lemak lemak manis :)


jemput join GA MG sempena mother's day :)
http://melangkaugarisan.blogspot.com/2015/05/mothers-day-giveaway-sponsored-by.html
tqsm! ^__^

weezana said...

:) memang sedap patin masak tempoyak ni.. MG schmidt.

antalya said...

mcm cair je kuahnya

weezana said...

antalya,

haah macam cair sikit ek.. tapi sedap.. :)

dewicinta said...

cik wan..murah la patin buah 12rgt kt shah alam tu 20rgt tau...

weezana said...

dewicinta.. mahalnya shah alam. hehehe

Unknown said...

Dah cuba kt sini...memang tak sedap lansung...kuah cair...tkde rasa lansung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...